Untitled
1 oct. 2014 WAPNICK KENNETH Introducere general? la Cursul de mira- ... în care sunt notate trimiterile la Cursul de miracole.
Arhiva Spirituala
4 oct. 2014 Introducere. 1. Cine sunt profesorii lui Dumnezeu? 2. Cine sunt elevii lor? 3. Care sunt nivelurile de predare?
Diagnostic nou:
Introducere cu privire la Scleroza Multipl? Introducere. 1. Ce este Scleroza Multipl? (SM)?. 2. Primele întreb?ri ... decât cea a popula?iei generale.
Noul Testament – Manual pentru înv???torul de la seminar
Context ?i prezentare general? a Noului Testament . curs. Vede?i anexa acestui manual pentru a g?si un exemplu de plan. Planul se.
RAPORT MONDIAL PRIVIND DIZABILITATEA
Un studiu despre medicii de medicin? general? din Fran?a recomand? introducerea de cursuri despre dizabilitate în planurile de înv???mânt ale ?colilor medicale
RAPORT MONDIAL PRIVIND DIZABILITATEA
Acest prim capitol ofer? o orientare general? despre dizabilitate nevoilor persoanelor cu dizabilit??i
BIBLIOGRAFIA C?R?ILOR ÎN CuRS dE APARI?IE
2 feb. 2021 80 Probleme generale referitoare la lingvistic? ?i literatur?. Filologie . ... Introducere în diploma?ia digital? / Cristina. Bodoni.
ISTORIA ARTEI ?I ARHITECTURII
Introducere. • Unitatea de înv??are 1 – Începuturile artei ?i arhitecturii. • Unitatea de înv??are 2 – Arhitectura epocii antice – arta în spa?iul public.
Cursul de supravie?uire ortodox?
Cu alte cuvinte Ortodoxia este înf??i?at? ca o sect? foarte ciudat?
Untitled
II a) Studiul dup? manual suport de curs
CUPRINS
MANUAL PENTRU PROFESORI
Introducere
1. Cine sunt profesorii lui Dumnezeu?
2. Cine sunt elevii lor?
3. Care sunt nivelurile de predare?
4 Care sunt caracteristicile profesorilor lui Dumnezeu?
I. Încredere
A. Sporirea încrederii
II. Onestitate
III. ToleranĠă
IV. BlândeĠe
V. Bucurie
VI. Neapărare
VII. Generozitate
VIII. Răbdare
IX. Credin
X. Deschidere mentală
5. Cum se realizează vindecarea?
I. Scopul perceput al bolii
II. Saltul perceptual
III. FuncĠia profesorului lui Dumnezeu
6. Vindecarea este certă?
7. Vindecarea trebuie repetată?
8. Cum se poate evita perceperea unei ordini a dificultăĠilor?
9. Se impun schimbări în viaĠa profesorilor lui Dumnezeu?
10. Cum se renunĠă la judecată?
11. Cum e posibilă pacea în lumea aceasta?
12. De câĠi profesori de-ai lui Dumnezeu este nevoie pentru mântuirea
lumii?13. Care e adevăratul înĠeles al sacrificiului?
2 14.Cum se va sfâr
i lumea?15. În cele din urm
ă, va fi judecat fiecare?
16. Cum ar trebui să îi petreacă ziua profesorul lui Dumnezeu?
17. Cum abordează profesorii lui Dumnezeu gândurile magice?
18. Cum se face corecĠia?
19. Ce este dreptatea?
20. Ce e pacea lui Dumnezeu?
21. Care e rolul cuvintelor în vindecare?
22. Care e corelaĠia dintre vindecare i ispăire?
23. Isus are un loc special in vindecare?
24. Există reîncarnare?
25. Sunt de dorit puterile "parapsihice"?
26. Se poate ajunge la Dumnezeu direct?
27. Ce este moartea?
28. Ce este învierea?
29. Cât despre restul...
EXPLICA
II TERMINOLOGICE
Introducere
1. Minte - Spirit
2. Eul - miracolul
3. Iertarea- faĠa lui Cristos
4. PercepĠie adevărată - cunoaΊtere
5. Isus - Cristos
6. Spiritul Sfânt
Epilog
3INTRODUCERE
1. În gândirea lumii, rolurile predării i învăĠării sunt inversate de fapt. E o
inversare tipică. Ea dă impresia că profesorul i elevul sunt separaĠi, profesorul dând ceva elevului, nu sie însui. În plus, actul predării e considerat o activitate specială, în care cineva se angajează doar o parte relativ mică din timp. Cursul, pe de alt ă parte, subliniază că a preda este a învăĠa, aa că profesorul i elevul sunt unul i acelai. Cursul mai subliniază că predarea este un proces constant: are locîn fiecare moment al zilei, continuându-se
i în gândurile somnului.2. A preda este a demonstra. Există doar două sisteme de gândire, iar tu
îĠi demonstrezi tot timpul credinĠa în veracitatea unuia sau a celuilalt. DindemonstraĠia ta învaĠă alĠii i înveĠi, totodată, i tu. Întrebarea nu este dacă vei
preda, pentru că nu ai de ales în această privinĠă. S-ar putea spune că scopul cursului este acela de a-Ġi furniza un mijloc de-a alege ce vrei să predai, pornind dela ce vrei să înveĠi. Nu îi poĠi da altuia, ci numai Ġie însuĠi, iar lucrul acesta îl înveĠi
predând. Predarea nu e decât o chemare a martorilor să ateste ceea ce crezi. E o metodă de convertire. i nu se efectuează numai prin cuvinte. Orice situaĠie trebuie să fie, pentru tine, o ansă de-a preda altora ce eti i ce sunt alĠii pentru tine. Nici mai mult, dar nici mai puĠin de atât.3. De aceea, programa pe care Ġi-o stabileti tu este determinată exclusiv
de ce crezi că eti i de cum crezi că se raportează alĠii la tine. În situaĠia predării
formale, aceste întrebări pot să nu aibă nicio legătură cu ceea ce consideri căpredai. Dar e cu neputinĠă să nu pui conĠinutul oricărei situaĠii în slujba lucrului pe
care îl predai de fapt i pe care, prin urmare, îl înveĠi. ConĠinutul verbal al predării
tale nu are nimic de-a face cu asta. Poate să coincidă cu ce predai sau poate să nu coincidă. Predarea ce se ascunde în spatele cuvintelor tale e cea care îĠi predă. Predarea nu face decât să întărească ce crezi despre tine. Scopul ei fundamental esă reducă îndoiala de sine. Asta nu înseamnă că sinele pe care încerci să îl protejezi
este real. Dar înseamn ă că sinele pe care îl crezi real e cel pe care îl predai.4. Asta e inevitabil. De asta nu ai cum să scapi. Cum ar putea să fie altfel?
Cine urmează programa lumii - i toĠi câĠi sunt aici o vor urma până îi vor schimba
mentalitatea - predă doar pentru a se convinge că este ceea ce nu e. Iată care este scopul lumii. Care alta poate fi, atunci, programa ei? În această situaĠie închisă i deznădăjduită, care nu predă decât disperare i moarte, Dumnezeu îi trimiteprofesorii. i, predând lecĠiile Lui de bucurie i speranĠă, îi încheie i ei propria lor
învăĠare.
5. Dacă nu ar fi profesorii lui Dumnezeu, ansele de mântuire ar fi mici,
căci lumea păcatului ar părea de-a pururea reală. Cei ce se amăgesc trebuie să amăgească, căci trebuie să predea amăgire. Ce altceva e iadul? Acest manual este un manual pentru profesorii lui Dumnezeu. Ei nu sunt perfecĠi, căci altfel nu ar fi aici. Dar tocmai asta este misiunea lor, să devină perfecĠi aici, aa că ei predau irăs-predau perfecĠiunea, în multe, multe feluri, până o învaĠă. Iar apoi nu se mai
văd, dei gândurile lor rămân de-a pururi o sursă de putere i de adevăr. Cine simt ei? Cum sunt alei? Ce fac? Cum pot realiza propria lor mântuire i mântuirea lumii? Manualul de faĠă e o încercare de-a răspunde la aceste întrebări. 41. CINE SUNT P
ROFESORII LUI DUMNEZEU?
1. Profesor al lui Dumnezeu este oricine alege să fie. Calificarea fiecăruiaîn parte constă într-un singur lucru: undeva, cumva, a luat deliberat o hotărâre în
care nu i-a văzut propriile interese separate de ale altcuiva. Odată ce-a făcut-o,făgaul lui e stabilit i direcĠia i-e sigură. O lumină a pătruns în întuneric. Dei e o
lumină singulară, e de ajuns. El a făcut o înĠelegere cu Dumnezeu, chiar de nu crede în El încă. A devenit aducător al mântuirii. A devenit profesor al luiDumnezeu.
2. Ei vin din lumea toată. Vin din toate religiile i din nicio religie. Sunt cei ce au răspuns. Chemarea e universală. Are loc tot timpul, peste tot. Ea cheamăprofesori să vorbească pentru Ea i să izbăvească lumea. MulĠi O aud, dar puĠini vor
răspunde. Însă nu e decât o chestiune de timp. ToĠi vor răspunde în final, dar finalul poate fi foarte, foarte departe. Tocmai de aceea s-a stabilit planul profesorilor. FuncĠia lor e să facă economie de timp. Fiecare începe ca o lumină singulară, dar, cu Chemarea la centru, e o lumină ce nu poate fi limitată. i fiecare economisete o mie de ani, după cum judecă lumea timpul. Pentru Chemare însă, timpul nu înseamnă nimic. 3. Există un curs pentru fiecare profesor de-al lui Dumnezeu. Forma cursului diferă foarte mult. La fel i mijloacele didactice implicate pentru fiecare în parte. Dar con Ġinutul cursului nu se schimbă niciodată. Tema lui principală e întotdeauna: "Fiul lui Dumnezeu este nevinovat, i în inocenĠa lui stă mântuirea lui". Aceasta poate fi predată prin fapte sau gânduri, prin cuvinte sau fără niciun sunet, în orice limb ă sau în nicio limbă, în orice loc, timp sau mod. Nu contează cine a fost profesorul înainte de-a fi auzit Chemarea. Răspunzând, a devenit un mântuitor. L-a văzut pe altul ca el însui. A găsit, aadar, propria lui mântuire i mântuirea lumii. Prin renaterea lui renate lumea. 4. Manualul de faĠă este un manual pentru o programă specială, destinat profesorilor unei forme speciale a cursului universal. Există mii i mii de alte forme, toate cu acelai rezultat. Menirea lor e pur i simplu să economisească timp. Dar numai timpul se tot rulează epuizant, iar lumea e foarte obosită acum. E veche,uzată i deznădăjduită. Nu s-a pus niciodată problema rezultatului, căci ce poate să
schimbe Voia lui Dumnezeu? Dar timpul, cu iluziile schimbării i morĠii, uzează lumea i toate lucrurile din ea. Timpul însă are un sfârit, i pe acesta suntînsărcinaĠi să îl aducă profesorii lui Dumnezeu. Căci timpul e în mâinile lor. Aa au
ales, i le e dat.2. CINE SUNT ELEVII LOR?
1. Fiecărui profesor al lui Dumnezeu i-au fost desemnaĠi anumiĠi elevi, iar acetia vor începe să îl caute de îndată ce răspunde la Chemare. I-au fost alei tocmai ei pentru că, dat nivelul lor de înĠelegere li se potrivete cel mai bine forma programei universale pe care le-o va preda el. Elevii lui l-au ateptat pentru că venirea lui e certă. Din nou, e doar o chestiune de timp. Odată ce-a ales să îiîndeplineasc
ă rolul, simt gata i ei să i-l îndeplinească pe al lor. Timpul stă după el 5 să aleagă, dar nu i după cei pe care î i va servi. Când va fi gata să înveĠe, îi vor fi furnizate ocaziile de-a preda. 2. Pentru a înĠelege planul de predare-învăĠare al mântuirii, e necesar să se înĠeleagă conceptul de timp pe care îl expune cursul. Ispăirea corectează iluziile, nu adevărul. De aceea, ea corectează ceva ce nu a existat nicicând. În plus, planul acestei corecĠii s-a stabilit i încheiat simultan, pentru că Voia lui Dumnezeu nu are nimic de-a face cu timpul. La fel i realitatea întreagă, din moment ce Ġine de El. Clipa în care ideea separării a pătruns în mintea Fiului lui Dumnezeu a fost i clipa în care s-a dat Răspunsul lui Dumnezeu. În timp, asta s-a întâmplat demult de tot. În realitate, nu s-a întâmplat deloc. 3. Lumea timpului e lumea iluziei. Ce s-a întâmplat demult pare să seîntâmple acum. Decizii luate cu mult timp în urmă par deschise, încă de luat. Ce s-a
învăĠat, s-a înĠeles i a trecut de mult e privit ca un nou gând, o proaspătă idee, o
altă perspectivă. Deoarece voinĠa ta e liberă, poĠi accepta ce s-a întâmplat deja în
orice clipă vrei, i numai atunci îĠi vei da seama că a existat dintotdeauna. După cum subliniază cursul, nu eti liber să alegi programa, i nici forma în care o veiînvăĠa. Eti liber însă să decizi când vrei să o înveĠi. Iar, când o vei accepta, va fi
gata învăĠată. 4. Timpul, prin urmare, se întoarce efectiv la o clipă atâta de străveche, încât depăete toată amintirea i trece chiar dincolo de posibilitatea amintirii. Dar, fiind o clipă retrăită tot mereu, pare a fi acum. i dă impresia, atunci, că elevul i profesorul se reunesc în prezent, găsindu-se unul pe altul de parcă nu s-ar mai fi întâlnit. Elevul vine la timpul potrivit la locul potrivit. Lucrul acesta e inevitabil, pentru că a ales corect în acea clipă străveche pe care o retrăiete acum. La fel i profesorul: a făcut o alegere inevitabilă într-un trecut străvechi. Voia lui Dumnezeuîn toate doar pare să ia timp până dă rezultate. Ce ar putea să întârzie puterea
veniciei? 5. Când elevul i profesorul se reunesc, începe o situaĠie de predare-învătare. Căci profesorul nu e de fapt cel ce predă. De fiecare dată când se adună
doi în scopul învăĠării, le vorbete Profesorul lui Dumnezeu. RelaĠia e sfântă datorită
acestui scop, iar Dumnezeu a făgăduit că Îi va trimite Spiritul în fiecare relaĠie sfântă. În situaĠia de predare-învăĠare, fiecare învaĠă că a da i a primi sunt acelai
lucru. Delimit ările pe care i le-au trasat între roluri, minĠi, trupuri, nevoi, interese, i toate diferenĠele care au crezut că îi separă unul de celălalt pălesc, se terg i dispar. Cei ce vor să înveĠe acelai curs împărtăesc un singur interes i un singur obiectiv. i, de aceea, cel ce a fost elev devine profesor al lui Dumnezeu el însui, căci a luat singura decizie care i-a dat i lui propriul profesor. A văzut într-o altă persoană aceleai interese ca ale lui.3. CARE SUNT NI
VELURILE DE PREDARE?
1. Profesorii lui Dumnezeu nu au un nivel de predare prestabilit. FiecaresituaĠie de predare-învăĠare implică o altă relaĠie la început, dei obiectivul ultim
este mereu acelai: a face din relaĠia respectivă o relaĠie sfântă, în care ambele persoane îl pot vedea pe Fiul lui Dumnezeu lipsit de orice păcat. Nu există cineva dela care un profesor de-al lui Dumnezeu să nu poată învăĠa, aa că nu există cineva
căruia să nu îi poată preda. Din punct de vedere practic însă, el nu poate întâlni pe
6 toată lumea, i nici pe el nu îl poate găsi toată lumea. De aceea, planul specifică, pentru fiecare profesor al lui Dumnezeu în parte, contacte concrete pe care să lestabilească. În mântuire nu există accidente. Cei ce trebuie să se întâlnească se vor
întâlni, pentru că - împreună - au potenĠialul unei relaĠii sfinte. Sunt gata unul
pentru altul. 2. Cel mai simplu nivel de predare pare foarte superficial. El constă dinîntâlniri aparent întâmplătoare: întâlnirea "accidentală" a două persoane aparent
necunoscute într-un lift, un copil care nu se uită unde merge i se ciocnete "din întâmplare" cu un adult; doi studenĠi care "se nimeresc" să meargă spre casăîmpreun
ă. Acestea nu sunt întâlniri întâmplătoare. Fiecare dintre ele are potenĠialulquotesdbs_dbs1.pdfusesText_1[PDF] introducere in psihologie atkinson pdf
[PDF] introducere in psihologie hayes pdf
[PDF] introducere in psihologie mielu zlate pdf
[PDF] introducere in psihologie pdf
[PDF] introduction ? l économie publique
[PDF] introduction ? l économie s1 résumé pdf
[PDF] introduction ? l’économie de la santé pdf
[PDF] introduction ? l'algorithmique pdf
[PDF] introduction ? l'analyse économique cours l1
[PDF] introduction ? l'analyse économique licence 1
[PDF] introduction ? l'économie cours pdf
[PDF] introduction ? l'économie du développement pdf
[PDF] introduction ? l'économie générale cours
[PDF] introduction ? l'économie politique s1