[PDF] “LHOOQ” (Duchamp)



Previous PDF Next PDF







“LHOOQ” (Duchamp)

L H O O Q é unha obra de arte de Marcel Duchamp realizada en 1919 É un dos ready-mades de Duchamp Os ready-mades son obxectos producidos en serie, normalmente destinados a un uso utilitario e alleos á arte que se transforman en obras decarte polo



Readymades of Marcel Duchamp

Readymades of Marcel Duchamp 4 Doubts over readymades Research published in 1997 by Rhonda Roland Shearer questions whether Duchamp's "found" objects may actually have been created by Duchamp Her research of items like snow shovels and bottle racks in use at the time failed to turn up any identical matches to photographs of the originals



Presentación de PowerPoint - Weebly

Monalisa LHOOQ Marcel Duchamp Francis Picabia 'Chapeau de Paille' Francis Picabia Feathers Francis Picabia Portrait of a woman with matches Francis Picabia



Marcel Duchamp La peinture, même Du 24 septembre 2014 au 5

Marcel Duchamp Duchamp du signe, 1994 2 « LHOOQ / Elle a chaud au cul comme des ciseaux ouverts / à jet continu / nage et continue » Marcel Duchamp, Notes autographes (1912-1968), 1919 Centre Pompidou, Musée national d’art moderne - AM 1997-98(248) Ce readymade corrigé 3 transporte au cœur du processus de création chez D uchamp, où se



« APRÈS LA REPRÉSENTATION DE » Théâtre sans animaux Jean

LHOOQ, de Marcel Duchamp, 1919, CENTRE NATIONAL D’ART ET DE CULTURE GEORGES-POMPIDOU Created Date: 1/28/2014 4:50:01 PM



A History of European Painting 2019-20 Draft Programme

Marcel Duchamp (LHOOQ 1919) b Giorgio de Chirico (Melancholy and Mystery of a Street 1914) c Marc Chagall (Self-portrait with Seven Fingers 1913) d Max Ernst (Men Shall Know Nothing of This 1923) e Joan Miró (Harlequin’s Carnival 1924-5) f Leonora Carrington (Inn of the Dawn Horse 1937) g

[PDF] liaison 3ème seconde

[PDF] liaison acrosport

[PDF] liaison bac pro bts mathématiques

[PDF] liaison chimique exercices corrigés pdf

[PDF] liaison covalente

[PDF] liaison dangereuse l'artiste

[PDF] liaison dangereuse lartiste

[PDF] liaison dangereuse livre

[PDF] liaison dangereuse résumé

[PDF] liaison de van der waals exemple

[PDF] liaison de van der waals pdf

[PDF] Liaison entre Marjane Satrapi et l'Iran

[PDF] liaison et enchainement exercices

[PDF] liaison et enchainement phonétique

[PDF] liaison fatale

øIB+B2B2B4ù (Duchamp)

DATOS TÉCNICOS DA OBRA:

Cronoloxía: 1919

AuWorJ Óarcel MucUamp

NVWiloJ MaTaíVmo

CONTEXTO CULTURAL E ARTÍSTICO:

A renovación que provocaron na arWe a finaiV To XIX oV novoV arWiVWaVH foi o calTo Te

ŃXOPLYR QR TXH [XUGǯX M MPSOM YMULHGMGH GH PHQGHQŃLMV RX øismosù GMV QRYMV

vangardas do século XX.

2 PHUPR øDadáù IRUM HOL[LGR MR M]MU GXQ Ticcionario e carece Te ViginifcaTo

eVpecial. Supón o uVo Ta burla como meTio para TeVWruír oV principioV arWíVWicoV máiV afianYaToV. O TaTaíVmo xurTíu en RuricU (SuíYa) TuranWe a Primeira Guerra ÓunTialH como acWiWuTe Te rexeiWamenWo anWe a realiTaTe circunTanWe por parWe Tun grupo Te xoveV arWiVWaV enWre oV que se atopaban HanV Arp e TriVWan TYara. NVWeV propuxeron

VoluciónV VubverVivaV e anárquicaV anWe oV criWerioV arWíVWicoV WraTicionaiVH e cUegaron a falar incluVo Te a øILQ GM MUPHùB

OV TaTaíVWaV reivinTicaban oV obxecWoV inTuVWriaiVH a imprenWaH o cineH o Vexo eH Vobre WoToH a feVWaH o eVpecWáculo e o Uumor.

Nn Nova YorkH ŃranciV PicabiaH Óan Ray e Óarcel MucUamp crearon un grupo arWíVWico VemellanWe ao VuíYo. Nn 1918 ámboloV

TouV grupoV uníronVeH TeixanTo VenWir a Vúa influencia por WoTa Nuropa.

O MaTaíVmo aporWou á arWe acWual a Vúa eWerna provocaciónH a imporWancia Ta imaxinaciónH unUa nova eVWéWica e a valiTeY To

proceVo creaWivo. Ńoi un precurVoV ToV UappeningV e TaV performanceV.

Óarcel MucUamp (1887-1968)H pinWor franco-americanoH foi un excepcional exemplo Ta arWe TaTaíVWa. Cun eVpíriWo WranVgreVorH

formouVe no ŃuWuriVmoH racUanTo co CubiVmo HQ 1E12 ŃRM SRO‰PLŃM SLQPXUM ø(VSLGR NML[MQGR M HVŃMOHLUMù TXH MPRVMNM M

dinámica do movemento, pero non o eVpiTo).

NeVa meVma TécaTa revolucionou o munTo arWíVWico ao preVenWar como obraV Te arWe unUa Verie Te obxecWoV coWiáV (roTaV Te

NLŃLŃOHPM PMNXUHPHV XULQMULRV SUMQŃOMVþ RV ŃOMPMGRV øready-maTeù PHUPR TXH VXSdzQ TXH ŃMOTXHLUM RN[HŃPR TXH Hlixa un

MUPLVPM LQGHSHQGHQPHPHQPH GR VHX YMORU MUPǯVPLŃR SRGH VHU ŃRQVLGHUMGR øMUPHù [M TXH R TXH importan son as ideasH como

exemplicou a Vúa célebre øFonteù (un urinario Te porcelana branca).

L.H.O.O.Q.é unUa obra Te arWe Te Óarcel MucUamp realiYaTa en 1919. É un ToV reaTy-maTeV Te MucUamp. OV reaTy-maTeV Von

obxecWoV proTuciToV en VerieH normalmenWe TeVWinaToV a un uVo uWiliWario e alleoV á arWe que Ve WranVforman en obraV TecarWe polo

mero feiWo Te que o arWiVWa oV elixa e lleV cambie o nomeH oV aVine ou VimplemenWe oV preVenWe a unUa expoVición arWíVWica. Nn

L.H.O.O.Q. o obxecWo é unUa WarxeWa poVWal baraWa (Tice que roubaTaþ) cunha reproducción da coñeciTa obra Te LeonarTo Ta

VinciH a Óona LiVaH á que MucUamp Tibuxpu un bigoWe e unUa perilla cun lapiV H poñénTolle aTemaiV un WíWulo. ToTa unUa

provocación moi no eVpíriWu gamberro To MaTaíVmo.

CONCLUSIÓN:

O nome Ta obraH L.H.O.O.Q. é Uomófono en francéV Ta fraVe "Nlle a cUauT au cul»H liWeralmenWe "Nla Wen o cu queenWe»H que

poTería WraTucirVe como "Nla eVWá exciWaTa VexualmenWe».

MucUamp realiYou variaV verViónV Te L.H.O.O.Q. Te TiferenWeV WamañoV e VoporWeV. UnUa Te ellaVH é unUa reproTucción en branco

e negro Ta Óona LiVa Ven bigoWe nin perilla que cUamou ø L.H.O.O.Q. AfeiWaTaù.quotesdbs_dbs6.pdfusesText_11