Haven't Met You Yet - Notation - The Bassment
œœ œœ œ ‰œjœ œœ œ ‰ J œœœœœ? bbbbbœ ‰ j œœ œœ œ ‰ J œœ œœ œ ‰ J œœ œœ ˙œœ œœ? bbbbbœ œœœ œœ œ œœ œ œœ œ œœœ œ œ œ œ œ?bbbbbœ œ œ œ œ œœœ œœ œ œ œ œœ w? bbbbbœŒ‰J œœœ Ó ‰Jœœœ Ó ‰Jœœ œ Œ‰J œ‰ J œœ Haven't Met You Yet Bass part by Elec - M Buble From the album "Crazy Love" - A Chang Paul
[PDF]
Cuarteto, Op 127 - IMSLP
&bbbœ œœœœœ œ n œœœœœ œœ œ cresc &b b bbœJœ œœ œ œœœœœœœ S nœœœœœbœœbœœœœ œœœœœ S p 3 &bbbb œœ œœ œœbœ bœ œœ œ œnœ œ cresc œ j œ œœ œœ œœœ œœœœœœ œ œ cresc &bbbbj œ œ œ œbœœœœœœjœœ Jœ œ S cresc œ œœœœœœ œœœ œœœœœœœnœbœ S &b b bbbœœ œœœ œœœ œ œœ œ cresc œ
[PDF]
Chapter 5 Additional Exercises - Oxford University Press
œœ œœœœœœœ œj œ œœœœœ œ œ j ˙ &b b œœœœœœ œœœœœœ œœœœœœ œœœœœœ?##44˙ ˙ œ Jœ œ œ œœœœœ J œw?##˙ ˙ œ J œœœ œœœœœ J œw & # 4 4 œœœœœ œœœœŒ œœœ œœœœ˙ Œ & # 11 12 13 œ œœœ œ œ œœœ Œ œ œ œœœœœ œ ˙? b4 4œœŒœ œŒ œœ œ J œœŒ œ
[PDF]
Chapter 9 Additional Exercises - Oxford University Press
bbbœ Jœœ J œœ œ œ œœœœ J œœ & # 83œ Moderato P j œ œ œjœœœ œ œœœ œ Romanian j œ & # 34 35 œœœ j œœ œœœ œ j œ œœœ œ ? b8 6Jœ Allegretto œ J œœ J œœ œ J œœ J œœ J œœ French œ j œ? b œ J œœ J œœœœœ œjœ Jœœ Jœœ œ 45 &b bbb86 36 œ Gracefully j œœ j œœ (Note the do-la interval)j œœ Jœœ j œœ œj English 1 �
[PDF]
60 ETUDES FOR HIGH TUBA OR EUPHONIUM
œ œœœœœ œ nœ œ œœœœœ œ œœ œ œ œ œ œ œ œœœ œ œ œ œ œ f œœœ œ œ œ œ œ œ U Œ? bbb œ œ œœœœœ œ œ œ œœœ œ œ œ f œ œ œœœ œ œ œ œ œ œœœ œ œ œ œ œ œœœ œ œ œ œ œ œœœ œ œ œ ? bbbœ œ œœœœœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œœœ œ œ œ œ œ œœœ œ œ œ œœœ œ œ œ œ œ œ Œ?œœ œ
[PDF]
(McCoy Tyner, Dec 9, 1964)
bbbŒ J œœœœœ Œ J œœœœ 3 œœœœ ‰J œœœœœnœ ‰J nœnœœœœ &b b bbÓ nœnœnœœ ∑ œ œœœœœœœœ œœœœœœœnœœ œ &bbbbnœœœbœœœœ#œ nœœœ#œnœnœbœœnœ œœbœœœœ#nœœnœ &bbbb œnœnœœœnœbœœœœœ œœœœŒ ‰#œnœ#œœ#œœ#œ &? bbbb bbbb nœœnœ nœnœœ#œœ 128 ∑ œ œnœ œœnœ œœ œ ∑ J œ œ œ œ Ó ∑ ∑ w w
[PDF]
60 ETUDES FOR TUBA - 1ShoppingCartcom
œ œœœœœ œœœœœœœœ œœ œœœœ œœœœœœœœœ œœ œœœœ œœœœœœœœœ œ? bbbœ œœœœœœœœœœœœœœœ œœœœœœJ œ ‰ nœ > œ œbœœœœœœ œ œœœœœœœœœœœœœœ œœ Œ? bbb œ œœœœœ œœœœœœœœ œœ œœœœœ œœœœœœœœ œœ œœœœœ œœœœœœœœ œœ œœœœœ œœœœœœœœ œ?bbb œ œœœœœ
[PDF]
LINE UP - Gratkowski
œ>œœ nœbœœœœ Œ Bb min ∑ Vb 169 bbbœ >œœœœ > œœœ C7 œ#}œnœœœœœœ b>œœœœ>œœœ Fmin7 œ> œ#œnœœ > œœœ Vbbbb 173 >œœœœnœ nœbœnœ Bb 7 œœœ œ>œbœ nœnœœœœ œ>œbœœnœ Bb min7 œnœœœœœœœ > Eb 7 Vbbbb 177 œœœœœ >bœn}œ‰ Ab Maj7 Œœ > nœœœ > œnœœ#œœ>œœbœnœœ Gmin7 nœ>œnœnœœœœœ > C7
[PDF]
Sinfonia n 5 in DO minore, op 67 J ‰ŒŒ IV Allegro
œœœœœ œœ œ œœœ œœœœœœ œœœœœœ œ#œ œœœœ œ œœ œœœ?## œ#œ œœœœ œœœ œœœ œ #œ œœœœ œœœœœ œ nœ œ œ œœœ œ œ œ œœœ?## œœœœœ œ œ œ œœœ œ œ œ œœœœ œœ œœœ œ #œ œœœœœ œœœœœœ?## #œ œœœœœ œœœœœœ œœœœœœ œnœ œ œnœ œ œœœœœœ œœœœœœ?## #œ œœœœ#œ œ œ#œ œœœœ#œ
[PDF]
Eldar Djangirov - What Is This Thing Called Love
œ#œœœœœ œœ œ#œœœœœ Cmaj7 J œœ bœ nœœ J œ j œ œœœ œ œjœj œ Cmaj7 &? 105 Œ bœbœnœ#œœœ Œ b¿b¿nœ#œœœ Gmin7(b5) A bœœbœbœnœ#œœœ bœœbœbœnœ#œœœ C7 bœ œœœ#œœnœœ bœ ¿œœœ#œœnœœ Fmin6 bœœ œœbœœœœ bœœ œœbœ#œœœ Fmin6 &? 109 bœœœœbœœœ œ bœœœœb¿œœœ œ Dmin7(b5) bœœ#œnœnœ#œœœ bœœ#œœnœ#
&bbb44 œœœ œœ œ œœ œœœ œœœ œ œœœœœ œœœœ˙ œ œ œ œ œ œ œ œœœ ˙ 1 é - ter - nel ?bbb 44 œœœ œœœœœœ œ œ œ œ œœœœœœ œœœœœœœœ˙˙ œ œ œ œ œ œ q = 76- ?bbbœ œœœœœœœœ œ œœ œœ œ
lord dismiss us with thy blessing fra
Quand vient l'heure de se quitter Respectueusement q = 76-96 89 &bbb44 œœœ œœ œ œœ œœœ œœœ œœœœœœ œœœœ˙ œ œ œ œ œ œ œ œœœ ˙ 1
lord dismiss us with thy blessings tah
œ j œœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ A Chromatic scale: 2 octaves from F Eighth -notes at minimum tempo of B Seven major scales, complete with arpeggios, at
Tuba
j œœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ?bbbœ œ j œœ œ œ œ œ œœ œœ œ ˙ BAND FESTIVAL TUBA AUDITION Scales A Chromatic scale: 2 octaves from F in
tuba
œ We Wish You A Merry Christmas œ œœœœœ œ œœ œœœœœœ œ ?bbb œ œ œ œœ œœ œ œ œœœ ˙ ?bb44 œjœ œœ Deck The Halls œ œœœ
filedownload.ashx?moduleinstanceid= &dataid= &FileName=Tuba
Intervals in the Melodic Minor Scale • Determine the quantity and quality of each interval and then sing the interval using tonal syllables ### œœ# œœ œœœ œ
part ii melodic e
ŒŒŒ 4 "D" R ŒŒŒŒ 44 2 Our Second Note ? 3obŒŒŒ3rd Position Œ 3ob "E flat" 4y y Œ Œ ? 2b 2 Œ Œ 2b y2 Œ 44 6 Skate Board Sam ? 2b 2 2 Œ yyy Œ ? y y Œ Œ 2b 2 2 Œ œŒœŒœ‰œn J œœ 58 Go, Fight, Win ? bbœŒœŒœ‰œn J œœœ > œ > œ > Œœ > œ ?bbbŒ œœœœœœœ œœ ˙ ˙œœУ
beginning trombone
œ > f B bbb j œ > ‰ Œ Œ Œ œ# œ Œ Œœœ A Jœ‰Œ Œ Œœn œ P J œ‰ Œ Œ œ>œ J œJœ‰ œn œ f J œ‰Œ Œ B bbbœ> œ >œ> œœ>œ> B Œ œ > œ>œ>œ>œ>œ> J œ> ‰Œ œ>œ >œ> 3 œ>œb œ‰ œœœœœ œ P Œ œœ
volante ilio vila version for viola quartet viola
œ œœœ≈œœœœ≈œœœœ≈œœœœ ?bbbœ œ œn œb œ œ w Œ œ œ œ 3 œ œ œ œœœ œœ œ œ œ 42 &bbb ∑ ∑ &bbb ≈ œœœœ œ ≈ œœœœœ
collinsOfARisingStarOfLove
œ œb œœ™ œ œœ œb œœ œ œn œ œœ œœœœœ œ˙ œ œœ 15 w Ó Œ œœœ˙œ™ œ œœ œ œ ˙ œn œ˙™ œ œb Bbbœ˙ ˙ œ˙ œœ œ™ œ J˙ ˙ Ó Œ œ
Tenor
Transpose the given melodies as indicated by either the interval of transposition or the new key signature. [Optional: in addition transcribe the rhythm
Œœ œœ œœ ?. ?. &b C. 7. .? œ ?? œœ ?.? œ ?? œœ ?.? œœ œ?. -77-. Progressive Sight Singing. Chapter 13: Additional Melodic Exercises. Major and Minor Modes
œ œœœ œ œ ? œ[2] œ œœœ œœ? œ[3]. French œœœœ œœ. Bœ œœ? œœœœœ œœœ œœ? œœœœœ œœœ œ? œ w. B### 42 .. 7. œ. Allegretto œ œ œœJ œ ‰ œ œ œ œ.œ. ‰ œ œ œ œ œ.
Œ. Buzz mouthpiece. Scoop into the first note. Glide from note to note. 1. Air/Buzz ?bbbœ. 4H œœœœœœœ œœœœœ. Œ œœœb 4 œœœœb 4 œ œœœœœœ œœœœœœœ w.
The rhythm exercises are to be spoken out loud and the exercises may be performed with the appropriate conducting patterns
?bbb 44?œœ p. Larghetto q = 88. 2 œœ œ œ. 3 ?œ œ 4 ??. Slowing .?Œ. 5 a tempo. 6. 4 .? œ f. 10. 11 œ œ? 12 w ?bbb. 13. ? ?. U f. 14 j œ‰œ œœ.
w w wb w wb wb. ?. ? ?bbb 44. 2 q = 76. 4. 3???? œ œœ œ œœœœœŒ. œœœœœœœœœœœœœŒ ?bb bbb œœœœœœœœ œœœœœ. ŒœœœœœœœœœœœœœŒ. 2 ?bbbœ œ œ œ œ œ œ œ.
Harmonic Minor Scale. • Consult the key signature and determine the tonic keynote. Verbally label the name of the scale degree prior to singing each pitch on
œœœœœ œnœ# œœœœœœn œ#œœœœœ œnœ# œœœœœœœœœœœœœœ œœœœœœ œw œ œœ œœn œ#œ œœ œœ œnœ# œ œœœ œœ œœ œœ œœ œœ w ?bbbœ c melodic minor œ œœ œœn œnœ œœ œœ œœ w.
14 janv. 2012 ?œ? R œœœ . ‰œœœœœ . GOMEZ: "Fester Fester - What are you doing?" FESTER: "I ...